برگزاری مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و مجلس ختم طلبه مبلغه خانم “سمانه طاهر نژاد” با سخنرانی خانم ثاقب کارشناس مذهبی در مدرسه علمیه عصمتیه بابل


مراسم گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و ختم طلبه مبلغه خانم “سمانه طاهر نژاد” به همت مؤسس محترم وبا سخنرانی خانم ثاقب کارشناس مذهبی در مدرسه علمیه عصمتیه بابل برگزار شد.
خانم ثاقب با محوریت نامه 31 نهج البلاغه در باب ضروررت یاد مرگ گفت: به دنیا آمده ایم نه برای ماندن بلکه برای رفتن ؛ لذا باید در این راستا وبا مبنای آخرت گرایی در دنیا زیست و تمام توجه خود را معطوف به امور دو
روزه دنیا نکرد بلکه مانند خانم فاطمه زهرا (س) در راه آرمان و عقیده گام بر داشته ودر جهت ثبات قدم در آن چاره اندیشی نمود.
وی با گریزی به مسایل جاری کشور شرکت در انتخابات آتی را موجب تداوم راه شهدا و حفظ آرمانهای امام (ره) دانست و از بانوان و طلاب خواست با چشم باز در پای صندوق های رأی حاضر شوند و با این کار در دفاع از حریم ولایت به حضرت زهرا(س) اقتدا نمایند.
ایشان در خاتمه بانوی مبلغه خانم طاهرنژاد را نمونه یک طلبه با اخلاق و متدین قلمداد کرد و برایش علو درجات را  در اعلی علیین از خداوند متعال مسئلت نمود.

موضوعات: فرهنگی, مناسبت ها  لینک ثابت