بهمن 1394
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30




 موضوعات 

نحوه نمایش نتایج:



 
  نشست میلاد حضرت زینب با سخنرانی آقای کریمی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت (ع) و مسئول ستاد لاله های زهرایی استان مازندران با موضوع "مدافعین حرم و حفظ حریم ولایت" در مدرسه علمیه عصمتیه ...


نشست میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) با سخنرانی آقای کریمی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت (ع) و مسئول ستاد لاله های زهرایی استان مازندران با موضوع “مدافعین حرم و حفظ حریم ولایت” در مدرسه علمیه عصمتیه بابل برگزار شد.


آقای کریمی ابتدا با بیان نقش زن در تربیت انسان ، گام نخست در خودسازی را اصلاح خود و انجام کارهای خوب ِ کوچک دانست ؛ وی با اشاره به مقام شامخ شهدا ایشان را افرادی زیرک توصیف کرد که از کوچک ترین فرصتها بیشترین استفاده را کردند.
این رزمنده عرصه های نبرد بازخوانی تاریخ انقلاب را چراغ راه امروز دانست و با بیان قسمتهایی از سخنان امام خمینی(ره) گفت: جنگ ما نبرد اعتقادات است که جغرافیا و مرز نمی شناسد و هدف ما بر افراشتن پرچم لا اله اله الله در سراسر جهان است.
ایشان در قسمت دیگری از سخنان خود گفت:موفقیت ما در 8 سال دفاع مقدس منوط به رهبری حکیمانه ، روحیه ایثارگری، ولایت پذیری رزمندگان اسلام، حمایت مادران و همسران رزمندگان اسلام و شرکت بانوان حزب اللهی در اجتماعات بود.

این مدافع حرم در ادامه خطاب به طلاب گفت موبایل شما امروز به منزله سلاحتان است و به حکم جهاد فرهنگی که مقام معظم رهبری صادر کردند باید در عرصه فرهنگی فعالیت کنید؛ و این در واقع همان کاریست که رزمندگان ما در عرصه های جهاد به شکل دیگر انجام می دهند. وی در پایان حضور در انتخابات آتی را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و متضمن تداوم راه انقلاب و دفاع از حریم ولایت دانست.

  

موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت

[دوشنبه 1394-11-26] [ 12:12:00 ب.ظ ]  



  زنگ انقلاب ...

باسمه تعالی

   جاَءَالحق        وَ          زَهَقَ الباطل


زنگ انقلاب در مدرسه علمیه عصمتیه بابل نواخته شد


     فجر است و سپیده بر در زده است

     روز آمده تاج لاله بر سر زده است 

   با آمدن امــــــــــام در کشـور مــا  

     خورشیدحقیقت ازافق سرزده است

 


                                                                                                                به امید فتح نهایی


موضوعات: فرهنگی  لینک ثابت

[دوشنبه 1394-11-12] [ 01:32:00 ب.ظ ]