بسمه تعالی

پیامبران الهی عصاره و چکیده لطف پروردگار به ابناء بشر هستند که به واسطه آنان عنایت الهی شامل حال انسان شد و خدا بواسطه آنان آنچه را که انسان نمی دانست به او آموخت. نقش و تاثیرگذاری انبیاء در تاریخ بشر غیر قابل انکار است. در این میان پیامبر خاتم که به فرمایش خدا در قرآن ،رحمت برای همه جهانیان است،تاثیری بی بدیل در دلها و جانهای مسلمانان و حتی غیر مسلمانان نهاده است. پیامبری که بزرگترین معجزه اش یک کتاب و اساسی ترین تعالیمش تاکید بر افضلیت اندیشیدن بر عبادت و اهمیت علم و دانش می باشدناگفته پیداست که اهانت کنندگان به چنین پیامبری بدترین وشریرترین و جاهلترین خلایق هستندکه تاثیرگذاری و پیشرفت آموزه های خاتم الانبیاء(ص) در جهان ودر میان نوع انسانها و بویژه کشورهای اسلامی را برنمی تابند. بدون تردید پیشرفتها و الهام بخشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که امروز در بیداری اسلامی متجلی شده است،خفاش صفتان و نور ستیزان را به خشم آورده و به چنین رفتارهایی وا داشته است.
امروز به این معاندان و جاهلان اعلان می داریم که : چهره پر فروغ پیامبر(ص) مصداق بارز نور خداست که خاموش شدنی نیست، اکنون که نسیم بیداری اسلامی در میان ملتهای مسلمان جهان ورزیدن گرفته است و ملتها از زیر یوغ استعمار گونه دست نشاندگان آمریکای جنایتکار آزاد شده اند، دنیای اسلام و فرزندان رشید امت اسلام، زبان یاوه گویان هرزه و بی منطق را خواهند برید و به حیواناتی که در سایه سکوت سیاستمداران رذل و بی وجدان غربی، جرأت جسارت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) را پیدا کنند، اجازه ادامه نخواهند داد.
همانگونه که ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته) در پیام راهگشای خویش تصریح فرمودند: پشت صحنه این حرکت شرارت بار، سیاست های خصمانه صهیونیسم و آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسلهای جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فرو افکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. امروز کار به این گناه عظیم و غیر قابل بخشش نمی رسید. متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت آمریکا است.
یقین داریم که جبهه کفر و شرک به لحظات آخر جان کندن خود رسیده و ان شاءالله همه ما با ظهور متقم آل محمد (ص) حضرت ولی عصر(عج) شاهد پاک شدن لوث بی دینی و تفکر مادی گرایانه از صحنه جهان خواهیم بود.
ما طلاب مدرسه علمیه عصمتیه بابل ضمن حمایت از اعتراضات هوشیارانه و قاطعانه مردمی‌در سراسر جهان ، خواهان برخورد فعال دستگاه دیپلماسی ایران برای جلوگیری از پخش این فیلم وتکرار حوادث مشابه بوده و اعلام می‌کنیم خشم مسلمانان جهان تا مجازات عاملین این جنایت فرو نخواهد نشست.

موضوعات: عصمتیه  لینک ثابت