مهر 1390
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            




 موضوعات 

نحوه نمایش نتایج:



 
  اگه یه سنی ازتون پرسید : چرا شیعه شدید چی می گید ؟؟؟ ...
اثبات حقانیت شیعه در یک دقیقه با سه آیه قرآن :
تا وقتی پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم ) زنده بودند شیعه و سنی نبود . رهبر همه پیامبر بود . بعد از پیامبر ما شیعیان فقه خودمان را از اهل بیت گرفتیم و اهل سنت از چهار تا عالم دیگه ، امام احمد حنبل ، ابو حنیفه ،امام مالک و امام شافعی هنوز یک دقیقه نشده اولا : ما که فقه مان را از اهل بیت گرفتیم سه تا آیه داریم ، قرآن راجع به اهل بیت (علیهم السلام ) وقتی به کلمه اهل بیت که می رسه می فرماید : یطهرکم تطهیرا ( احزاب ۳۳ ) یطهرکم یعنی معصومند . هیچ کس نگفته یطهرکم مال ابو حنیفه و شافعی هست . نه شیعه گفته نه سنی .
دوما : اهل بیت قرن اول هجری بودند ، اما چهار تا عالم سنی یعنی ابوحنیفه و شافعی و مالکی و امام احمد حنبل مال قرن دوم هجری بودند . اهل بیت یک قرن از اونها جلوتر بودند . قرآن می فرماید “و السابقون السابقون اولئک المقربون ” (واقعه ۱۰و۱۱)
سوما : تمام اهل بیت شهید شدند ،اما حتی یکی از علماء اهل سنت سیلی هم نخوردند . قرآن می فرماید : “فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما ” (نساء ۹۵)
یک دقیقه من تموم شد . ما شیعه هستیم بدلیل اینکه یک : ما فقه مان را اهل بیت گرفتیم که معصومند (یطهرکم تطهیرا ) دو :یک قرن جلوترند ( و السابقون السابقون ) سوم : همه ائمه شهید شدند ( قتلوا فی سبیل الله )
شما اهل سنت اگر می توانید ! یک آیه بخوانید که چرا دینت را از ابوحنیفه گرفتید ؟
حجت الاسلام قرائتی
اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک - التماس دعا
موضوعات: عصمتیه  لینک ثابت

[سه شنبه 1390-07-19] [ 09:18:37 ق.ظ ]  



  عجیب ترین وعده خدا به مؤمنین ...

میزان جزا و پاداش اعمال
در این مقاله به این موضوع می پردازیم که میزان جزا و پاداش اعمال چقدر خواهد بود؟ به عبارت دیگر گنهکار را چه میزان عذاب می کنند و اهل طاعت و بندگی را تا چه حد پاداش می دهند؟
در قیامت عذاب به میزان گناه است
از آیات سوره نبأ به دست می آید که هر گناهی تنها یک عذاب خواهد داشت؛ به اصطلاح یکی در برابر یکی. خداوند متعال در بیان مجازات تبهکاران می فرماید:
«لَّا یَذُوقُونَ فِیهَا بَرْدًا وَ لَا شَرَابًا * إِلَّا حَمِیمًا وَ غَسَّاقًا * جَزَاءً وِفَاقًا * إِنهَُّمْ كَانُواْ لَا یَرْجُونَ حِسَابًا * وَ كَذَّبُواْ بَِایَاتِنَا كِذَّابًا»؛ (24-28/نبأ): دوزخیان در جهنم نه هوای خنكى مى‏چشند و نه آشامیدنى باب طبعی؛ مگر آب جوشان و چركاب و خونابه‏اى از بدن دوزخیان‏ و این جزایی است که با اعمالشان وفق دارد (بیشتر نیست)؛ زیرا اینها کسانی بودند که به روز حساب امیدى (باوری) نداشتند و آیات ما را به شدت و با همه وجود انكار مى‏كردند.
علامه طباطبایی(ره) در تفسیر این بخش می فرماید: « “جَزاءً وِفاقاً” دلالت دارد بر مطابقت كامل بین جزا و عمل، پس انسان با عمل خود نمى‏جوید مگر جزایى را كه مو به مو مطابق آن باشد.» (المیزان20/273)

دو نکته مهم


صفحات: 1 · 2

موضوعات: عصمتیه  لینک ثابت

 [ 08:32:42 ق.ظ ]